Samen op weg naar een spRANKelende toekomst

Ontdek De Rank

Kennismaken met onze school?

Wat leuk dat je interesse hebt in onze school! Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich fijn voelt op De Rank, zodat elk kind met plezier kan spelen, leren en ontdekken. Een kennismaking is de manier om een kijkje te nemen in het schoolgebouw, sfeer te proeven en dingen te weten te komen die voor jou belangrijk zijn.

Maak een afspraak

Identiteit

Op onze open christelijke school is iedereen welkom. We werken samen vanuit onze kernwaarden aan de ontwikkeling van kinderen tot zelfstandige, nieuwsgierige volwassenen waarbij we uitgaan van talenten van ieder kind.

We willen dat elk kind zich veilig en gerespecteerd voelt. Elk kind is uniek en mag er zijn! We werken met thema’s waarin Bijbelverhalen en -liedjes zijn verbonden met het sociaal-emotioneel leren. Vanuit thema’s kunnen we leren hoe we voor elkaar en de wereld kunnen zorgen.

Op De Rank werken we samen aan de basis voor een spRANKelende toekomst: We sluiten aan bij de talenten en mogelijkheden van de kinderen, we zorgen voor verschillende werkvormen en we streven ernaar dat elk kind met plezier leert.

Wij vinden een leven lang leren van belang!  Ook de leerkrachten leren met en van elkaar. We volgen zowel teamscholingen als individuele scholingen. Hierdoor blijft het onderwijs op De Rank up-to-date!

Op deze website vind je naast inhoudelijke en praktische informatie ook actuele berichten.  We wensen je een prettig bezoek aan onze site toe.

Team De Rank

Werken bij
Daag jij kinderen uit om hun talenten te ontwikkelen en laat je hen sprankelen?